CONNECTING AUDIENCES DANMARK

Kunst • Kultur • Formidling • Publikum • Europæiske perspektiver


Connecting Audiences Danmark forside

CADK er den danske version af Connecting Audiences Europe redaktionen. Vi udgiver fire gange årligt et tidsskrift med ny viden og erfaringer om kulturinstitutioners arbejde med publikumsudvikling, brugerinddragelse og forandringsledelse. På tværs af fagligheder og landegrænser sætter vi publikum i fokus for kuratorer, ledere og beslutningstagere.

Vi ønsker at skabe værdi for den kulturelle sektor i Europa ved at fremhæve den styrke, kulturinstitutioner kan have, når de går forrest og bygger broer mellem mennesker og opfylder vores allesammens ret til at deltage og udtrykke os gennem kunst og kultur.

Det gør vi ved at:

  • Dele inspirerende historier og erfaringer om at inddrage brugerens perspektiv i kernen af institutionen
  • Præsentere ressourcer og metoder fra lokale, regionale og globale forskere og aktører
  • Interviewe relevante direktører og change-makers fra danske institutioner, der ikke er bange for at prøve nye ting
  • Fremme transnationale samtaler om kulturformidling og kulturpolitik
  • Fremme diversitet og mangfoldighed

Connecting Audiences Europe består af:

Astrid Aspegren, Niels Righolt / Center for Kunst og Interkultur (Danmark)
Raul Ramos, Pedro Pérez, Clara Ajenjo / ASIMETRICA Gestion Cultural (Spanien)
Patrizia Braga, Giulia Fiaccarini / MeltingPro Learning (Italien)
Ines Bettencourt, Ilido Louro / Mapa Das Ideias (Portugal)
Mikołaj Maciejewski, Agata Wittchen-Barełkowska / NU Foundation (Polen)
Piotr Firych, Marcin Poprawski / AM University (Polen)


CADK er den danske version af Connecting Audiences Europe redaktionen. Vi udgiver fire gange årligt et tidsskrift med ny viden og erfaringer om kulturinstitutioners arbejde med publikumsudvikling, brugerinddragelse og forandringsledelse. På tværs af fagligheder og landegrænser sætter vi publikum i fokus for kuratorer, ledere og beslutningstagere.

Vi ønsker at skabe værdi for den kulturelle sektor i Europa ved at fremhæve den styrke, kulturinstitutioner kan have, når de går forrest og bygger broer mellem mennesker og opfylder vores allesammens ret til at deltage og udtrykke os gennem kunst og kultur.

Det gør vi ved at:

  • Dele inspirerende historier og erfaringer om at inddrage brugerens perspektiv i kernen af institutionen
  • Præsentere ressourcer og metoder fra lokale, regionale og globale forskere og aktører
  • Interviewe relevante direktører og change-makers fra danske institutioner, der ikke er bange for at prøve nye ting
  • Fremme transnationale samtaler om kulturformidling og kulturpolitik
  • Fremme diversitet og mangfoldighed

Connecting Audiences Europe består af:

  • Astrid Aspegren, Niels Righolt
    Center for Kunst og Interkultur (Danmark)
  • Raul Ramos, Pedro Pérez, Clara Ajenjo
    ASIMETRICA Gestion Cultural (Spanien)
  • Patrizia Braga, Giulia Fiaccarini
    MeltingPro Learning (Italien)
  • Ines Bettencourt, Ilido Louro
    Mapa Das Ideias (Portugal)
  • Mikołaj Maciejewski, Agata Wittchen-Barełkowska
    NU Foundation (Polen)
  • Piotr Firych, Marcin Poprawski
    AM University (Polen)

Abonner og modtag magasinet CADK direkte i din indbakke:

Du kan afmelde når som helst ved at klikke på linket i bunden af vores e-mails. For mere information om vores fortrolighedspraksis se: persondatapolitik.

Vi bruger Mailchimp som vores marketingplatform. Ved at klikke nedenfor for at abonnere, anerkender du, at dine oplysninger overføres til Mailchimp til behandling. Lær mere om Mailchimp's fortrolighedspraksis her.