Kunst / Kultur / Formidling / Publikum / Europæiske perspektiver


CADK / Connecting Audiences Danmark forside Okt 2020

Connecting Audiences Danmark (CADK) er et internationalt orienteret online magasin om kunst- og kulturformidling med fokus på kulturinstitutionernes forhold til deres eksisterende og nye brugere. Vi giver det til vores læsere helt gratis, fordi vi synes budskabet er så vigtigt, at alle skal kunne læse med.

Vi producerer magasinet i tæt samarbejde med nogle af vores europæiske kolleger i tænketanken Connecting Audiences International, hvor vi arbejder for at udbrede viden om publikumsudvikling på kulturinstitutioner i Europa og Sydamerika.


Connecting Audiences International består af:

  • Astrid Aspegren, Niels Righolt / Center for Kunst og Interkultur (Danmark)
  • Raul Ramos, Pedro Pérez, Clara Ajenjo / ASIMETRICA Gestion Cultural (Spanien)
  • Patrizia Braga, Giulia Fiaccarini, Laura Bove / MeltingPro Learning (Italien)
  • Inês Bettencourt da Câmara, Ilido Louro / Mapa Das Ideias (Portugal)
  • Mikołaj Maciejewski, Agata Wittchen-Barełkowska / NU Foundation (Polen)
  • Piotr Firych, Marcin Poprawski / AM University (Polen)


Lyt til CKIs podcast: Connecting Audiences Podcast